sorry - again :)

Har vart ute med båten idag hela dan ! ;)
chillat vid stranden pressat ! hehe ska vara brun innan skolan börjar ! :)
Men imon blir det stallet ska öva candy lite horsemanship , eftersom hon inte går in
i transport så ska både göra de och kanske rida lite lätt ;)



hittade en tävling som jag verkligen kände för ! :)
Det var i  Nääs ! ;) ska någon dit ? :) hoppas jag :)?

men nää nu ska jag någ se på någon film ;)

Men älskar er och föresten jätte söta kommentarer som jag fått älskar er somsagt ♥

/Ebbaaaa

Kommentarer
Postat av: Annie

vart ligger nääs? :s om jag bor nära så kommer jag nog! ;)

2011-08-04 @ 09:31:38
URL: http://anniefotograf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0