Tjauuuu ! :D

Hejsan !
Vad gör ni bloggläsare ? jag har iaf precis ätit ,sen ska vi äta ennu mer och sen ska jag tjocka i mig godis :) .
Kollar på Teve nu och ska snart ladda upp lite bilder . idag så har jag,min mamma och pappa och mammas och pappas kompisar vart och bowlat ,jag har blivit värsta gym men min pappa va allt han fick ihop 212 poäng på en ''macht'' men det var jätte kul .

Igentligen skulle vi ha vart hemma hos mammas och pappas kompisar men det hände en sak .men tänker inte ta upp det här i bloggen .

Imorgon så ska jag inte göra så mycke ,slår någ upp boken och börjar plugga . eftersom jag var borta i nästan två veckor och då måste ju jag plugga på det som dom i klassen redan har gjort och har prov på måndag ...:/

men ska sätta mig ner och göra en lite vintrigare design ,så bloggar mer senare .

PUSS♥


/ebs ♥:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0