Home sweet home ! :D

Hemma från stallet nu :)
Gjorde mina saker skit fort idag , Sen så hämta jag candy i hagen och börja pyssla med henne och så hämta jag ylva så hon kunde titta käken så hon verkligen var bra så jag kunde rida henne och det kunde jag ! :D
Red henne lite lätt men endå inte jag red som vanligt typ :)

Sen så hämtade jag Yes i hagen och började borsta och allt sånt , och johanna borsta på jackpot ! :D
vi hoppträna och det gick la bra men yes e lite tittig och sånt så hon stannade på vissa hinder men det är det träningar är till för :D

sen så Gosade jag med Candy  och tog några kort :) ♥

Och nu sitter jag i min onepiece och käkar godis :D



bild från bohucupen detta året :D

hejdå bloggar mer sen :D

/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0