Blogg.se appen!

Hejhej! http://Blogg.se">Blogg.se appen fungerar igen, gött! Johanna sover och jag ligger vaken och kollar ice ace2, skattar så jag typ döör :) Skrev ett hyfsat långt inlägg förut och så försvann de bara, jaja! Jag och Johanna har varit ute och fotat och pratat lite deeptalk. Blev inte så seriösa bilder men några failbilder blev de la allt :) Imorgon så ska jag och Johanna sova ut, slappa lite på morgonen baka och bada (beroende på väder) för att sedan åka till stallet och rida 2 ponnysar :) Yes rider jag ut imorgon igen med Johanna och någon häst antagligen Candy typ eller kanske isidor, få la se. Jackpot går dressyr med Lindor och dressyrsadel, behövs träning på de ;) Nu blev detta inlägget kanske inte de finaste och ibland kanske det står fel och så men de är bara för att min mobil kan vara lite cp ibland, hörs tomorrow:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0