Godmorgon!

Godmorgon!
Vaknade vid 12 kanske av en liten Johanna som står och steker pannkakor till mig. Fast pannkakor och Pannkakor blev det la inte mest mos, hahahaha :) Fast det var gott ändå, Tack gosse!
 
Ska snart gå ner och byta om för att åka till stallet, Jackpot rids dressyr på idag igen. Börjar verkligen bli världens dressyrtöntar, vart tog hoppningen vägen? Ska prata med therese och fråga om jag kan hoppa för henne på lördag! Ska också rida yes, antingen drar vi ut igen... eller så rids hon i manegen :) Får se då hon bara har gått ute i typ 4 dagar nu, men det är ju faktiskt träning och bra för hästarna men idag kanske det blir lite trimmning i manegen, får se när jag väl kommer till stallet :) 
 
Kommer hem ganska så sent för att pappa inte kunde hämta mig tidigt, så bloggar säkert från mobilen i stallet eller så får ni vänta lite idag. Kommer bli bättre uppdatering imorgon och ikväll då Johanna inte ska sova hos mig eller jag hos henne :) 
 
Men nu måste jag byta om för Johannas pappa ska köra oss två snart :)
Hade!
 
 
Sörbys Yes <3
 
/ebba
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0