Heeeeejsan!

Heeeeeeeeeeeeejsan!
Sitter med Johanna i hennes rum och kollar lite bloggar och chattar med lite folk på FB. Vi åt pizza förut och det var jätte gott, fast efter mådde jag lite illa hahaha :) 
 
Mitt Facebook konto eller ah jag har 2st facebook konton och ena som jag aldrig andvänder blev hackat, tur i oturen så blev det som jag aldrig andvänder hackat och inte det jag andvänder. Jag tog bort facebook kontot men innan det så hann även ''jag'' börja hacka andra.. Får ni ett meddelande på fb där det står typ såhär '' Kan jag få låna din mail, måste skicka en sak innan 23:00 för min mail dampar så snälla kan jag få låna din?'' Dum som jag var gav jag ut det och tänkte byta lösen efter hon var klar men ja det hände... 
Sååå ge inte ut det! 
 
Iaf, Imorgon... så ska jag och johanna chilla lite på morgonen sedan sticka till stallet och rida Jackpot, Johanna kom med en konstig ideé att knoppa imorgon då jag tittade på henne som om hon var dum i huvudet :) Får se om jag knoppar, har ju faktiskt tid till att göra det men får se! 
Det blir dressyr imorgon igen, dressyrtööönt :D Riktigt roligt ju!
Får se om jag rider yes också gör jag det så får jag se hur.. om jag inte rider står hon :)

Nej nu ska jag och johanna se film, har iaf jag bestämt nu!
Hejdå!
 
 
Min lilla sötnos <3
 
/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0