Heeeej!

Heeeeeeeej!
Sorry för jätte dålig uppdatering men ni fick ju faktiskt en liten rolig videoblogg, eller hur? :) 
 
Jag och Johanna har haft en riktig slappisdag, badade lite på morgonen även fast det typ regnade. Fast tillslut blev det sjukt kallt så vi gick upp, vi bakade chockladbollar och la oss under en filt och tittade på film :) 
Har inte gjort så mycket mer faaktiskt.. så en riktig slappisdag har vi haft! 
 
För en stund sedan bestämde vi oss för att göra oss iordning oss för att gå ut och fota, det dumma var bara att jag inte hittar min kamera så när vi har gjort oss ''fina'' så hittar jag inte min kamera - tror att deen ligger kvar i pappas bil och han e på jobbet! Bra Ebba....
 
Nu ska vi gå ut och fota lite endå men med min iphone, jaja det är alltid något även fast dom kanske inte blir så bra men skit i det :) 
 
Hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0