opps...

Heej.. Har inte orkat uppdatera så mycket idag, åkte hem från johanna vid 4 och då åkte vi och köpte pizza. Har gått på denhära norska gåbrädan som jag verkligen är proffs på, hahaha :) 
Jag och mamma har också fixat mitt nya rum så nu ligger jag i och spelar playstation2 i mitt rummet. Har även rensat en massa skit som jag hade i min byrå! 
 
De nya rummet är inte riktigt klart än då vi ska tappetsera en meter kanske på längden? det har suttit en dörr där men vi har tagit bort den.
 
imorgon... så blir det att fixa massa grejer - ska fortsätta rensa gamla saker och tror vi ska slipa och tappetsera imorgon och så kommmer det en film imorgon när jag och johanna går på brädan :) 
 
Nu ska jag spela lite tvspel!
Hörs imorgon :) 
 
 
/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0