Oppsi!

Hejsan bloggen!
Somsagt sa ju att bloggen inte skulle bli uppdaterad, har varit med kompisar och då inte hunnit. 
 
Igår var jag med matilda, vid 12 åkte vi till emmas stall och kollade när hon red. Efter de så hängde dom två med mig hem och så typ badade vi och så. Vid 8 igår så åkte emma hem och matilda sovde hos mig. 
 
Idag vaknade jag och matilda typ vid 9 eller något, då gick vi och mötte emma som kom med bussen. vi badade och badade och badade, Vid 2 så åkte jag,mamma,pappa,matilda och emma in till marstrand och gick runt heeeeeeeeela ön, jag är verkligen heeeeeelt slut i mina ben asså! 
Sen avslutade vi med en glass innan vi åkte hem och badade igen hehe :) 
 
Matilda och emma gick hem för en stund sedan och nu ligger jag i min säng och typ somnar. 
 
Imorgon ska jag till min plutthäst, saknat honom. 
Får se hur ridpasset blir imorgon, sticker nog ut och rensar tankarna lite... 
 
 
/ebba

Kommentarer
Postat av: Emmy

Låter roligt med en massa badande! :)

2012-07-04 @ 21:56:49
URL: http://eeemmylam.blogg.se
Postat av: Emmy

Låter roligt med en massa badande! :)

Svar: Ja de var jätte roligt :)
Ebba Hansen

2012-07-04 @ 21:56:53
URL: http://eeemmylam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0