Trööööööött!

Hejsan!
Johanna är iväg och jobbar dom åkte för ett tag sedan och jag sitter vid datorn. Är hur trött som helst, igår var den roligaste kvällen på riktigt läääänge, herregud vad vi skrattade! 
Vi lekte massa lekar, riktigt roligt var det och de behövde jag efter gårdagens tävling. Resultaten skulle inte skrivas på bloggen men skriver bara - ute i båda klasserna! Därför behövde jag denna kvällen som vi hade igår!
 
Thererse och ylva fotade och när jag får bilder så får ni dom också hahaha, ni kommer garva igäl er :D Hoppas på en till sådan kväll snart. De var jätte roligt om ni som var med läser detta - Tack för igår! :D 
 
 
Gammmmmmmmal! 
/ebba
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0