6a - älskar er <3

6a - Allas sagor har ett slut och den 14 juni tog våran saga slut. 
7 år tillsammans, känns som en evighet. Alla stunder som vi skrattat&gråtit har vi gjort de tillsammans. Jag saknar er och jag kommer inte känna mig hel när jag går till stora höga skolan. Önskar ni alla hade viljat följa med mig dit och självklart skulle jag velat ha med min underbara älskade fröken. 
 
På vår sista skolavslutning, håll mig för gråt enda fram till min fröken sa ett par sista ord till mig då brast jag i gråt. Grät enda vägen hem och hela den dagen. Dagarna har gått men jag gråter fortfarande för saknaden av er. 
 
Bästaste 6a, Jag älskar er och saknar er. Jag kommer aldrig glömma er! 
 
Vi spred glädje, tårar och lycka - 6a Hejdå! *** ****** ****** ***** ** ♥
 
/ebba
 

Kommentarer
Postat av: fiffi

fin blogg hoppas du får ett bra sommar lov !

Svar: Tack din med :D tack dsm!
Ebba Hansen

2012-06-27 @ 22:19:36
URL: http://www.ficso.blogg.se
Postat av: Linda

Fin blogg :)

Svar: Tack din med :D
Ebba Hansen

2012-06-27 @ 22:19:53
URL: http://www.lindac.blogg.se
Postat av: Oliver

<3 Har saknat er i ett helt år nu! <3
(Fint skrivet btw :) )

2012-06-28 @ 10:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0