Hej!

Tjooo!
Känner att jag har typ samma kommentar hela tiden, men jaja whatever!
Bloggade aldrig igår men var trött och sånt, red ju pottson igår och han var jätte fin så är nöjd över honom.

Kom hem från skolan för kanske en timme sedan, Dagen var helt okej, vi såg en teater om molekyler eller något sådant, haha har aldrig skrattat så mycket haha, den var faktiskt väldigt rolig, och hållde på och dö ner en i min klass gjorde(jag vet faktiskt inte?). Så skolan idag har vart väldig rolig idag haha :)

Nu sitter jag på mitt rum och har boriiing, ingenting att göra.
Får la se vad man kan hitta på? något förslag på något? :)
Och föresten har min blogg.se app i iphonen blivit helt damp, så kan inte blogga från den :(

Bloggar mera senare(känns att det också börjar bli utslitet:)?)



lycka♥
/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0