förändrats?

Satt och kollade igenom lite bilder på min gamla dator och min mobil för någon dag sedan, jag saknar vissa tider, vissa inte. Jag saknar vissa personer, vissa inte. Vissa förändras, vissa inte. Men jag gör det. Satt somsagt och kollade igenom lite bilder från gamla tider, vissa var från förra året, vissa va från ännu längre bort i tiden. Men shiiit vad jag har förändrats. Inte bara på mitt utseénde utan massa mer. Tittar tillbaka, jag har ändrat uppfattning om personer som jag gillat/inte gillat, blivit vän med dom jag aldrig skulle bli vän med, jag ångrar vissa saker, vissa inte. Men jag, jag är fortfarande samma Ebba. 
Jag saknar verkligen personer som stått mig väldigt nära men vissa förändras och vissa 'försvinner'. Mina vänner betyder grymt mycket för mig, inga vänner  - ingen mig. 
Men vissa förändras verkligen, vissa inte och vissa mer. 

 

Jag har sagt adjö till gamla vänner som verkligen stått mig nära medans vissa får stanna kvar. Jag har vuxit mera i mig själv och känner mig starkare. Jag känner mig helt annorlunda än vad jag gjorde förut, jag kollar mig själv i spegeln och ser en annan ebba. 
Jag är fortfarande samma ebba men vissa saker har förändrats, jag saknar den gamla tiden medans jag fortfarande söker nya ställen! 
Jag vill växa och bli ännu större i mitt sätt, känna mig ännu starkare och växa på självförtroendet. 

 

Nästa år, alltså 2013, ska jag förbättra mitt självförtroende och växa och växa i mig själv. Jag tror verkligen att nästa år kommer bli ett gryyyyymt år. Ny ponny, nytt stall och bloggen fyller 1 år. 
Bloggen tror jag kommer växa mer och mer, jag ska förbättra mig i mitt skrivande, skriva mer BRA inlägg och jag hoppas verkligen att bloggen växer, jag ser redan nu att bloggen växer mer och mer för varje dag och jag tycker verkligen det är super kul att ni hänger med i mitt race här på bloggen och ni hänger med här varje dag och läser, det betyder sjukt mycket för mig! 

 

 

Lite mer än ett år imellan bilderna... 

Jag förändras jag med.

/ebba hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0