Heeeeeelllllooooo <3

 
Ligger hemma i soffan & kollar på 'sagan om de två tornen' tillsammans med min syster. Har inte gjort så mycket mer än att legat på soffan & ätit sedan jag kom hem, är svin trött & lite halvdöd av maten jag åt alldeles för fort av.. duktigt? japp. 
 
Åkte ju iväg vid 10 imorse till lerum & provred en c-ponny, en welsh på 9 år. Var verkligen supertaggad & super nervös. Red iväg ut & det gick grymt, jag gillade henne verligen super mycket & det kändes speciellt mellan oss. Vi klickade direkt & ägaren tyckte det såg bra. Så på fredag kommer hon hem till mig - super kul verkligen :D 
Vi ska ha henne hemma på prov i 2 veckor & känns det bra så har vi henne i ett halvår & vill vi köpa henne då så gör vi det eller så förlänger vi kontraktet :) 
 
men ska kolla klart filmen så vi hörs lite senare, pusshej <3
 
/ebba

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska hon till rogstorp då?

Svar: ja, du får gärna skriva ditt namn? :)
Ebba Hansen

2013-01-05 @ 21:18:16
Postat av: Paulina

åh gud så fina ni är! Hoppas de går bra med henne!
ska du köpa henne eller ha henne på foder? :)

Svar: naw tack <3 Jag ska ha henne på foder & sedan kanske köpa henne :)
Ebba Hansen

2013-01-05 @ 21:18:56
URL: http://emopa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0