Hemma!

Ligger hemma nu, hemma hos mig. Kollar lite bloggar & lyssnar på musik. Ska inte göra så mycket mer resten av kvällen.. kolla hästnet, kolla bloggar & kolla teve typ - rolig kväll :)
 
Var i kungälv förut ihop med signe & matilda, hitta en tröja (visar bild därnere). Vi gick runt lite i affärer & sedan åt vi på donken - tjockkk. Imorgon ska jag börja träna, ska bli gryyyymt vältränad. Ska ut & springa, om det inte snöar & är -10°, fast vi bor ju i sverige så det blir säkert att ut & springa :) 
 
Imorgon ska även jag & min älskade stora syster gå på bio i stenungsund, ska kolla på 'sune i grekland'. Har velat se den ganska länge, den verkar faktiskt väldigt rolig :) 
Så den ska vi se, mys ihop med syster <3
 
Nu ska jag titta klart min film, vi hörs sen med svaren från frågestunden :) 
 
 
/ebba

Kommentarer
Postat av: Annie

fin blogg ;) <3

2013-01-03 @ 20:48:46
URL: http://anniesphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0