Sleep time..

Ligger nerbäddad under ett varmt täcke & ska snart sova. Har haft en mysig fredagkväll ihop med familjen, kollat film, kollat massa youtubeklipp & massa mer. Men nu är jag typ dödstrött så ska snart ta & sova, ville bara in & säga hej här först :) 
 
Imorgon blir det upp tidigt för att dra ner till lerum & provrida en ponny, ska bli jätte spännande! Sedan så kanske jag hänger med till mammas & pappas kompispar, annars så stannar jag hemma tillsammans med min syster :) Jag får se hur jag gör, men iallafall så ligger det 2 tidsinställda inlägg + att jag ska försöka uppdatera så gott jag kan genom min telefon & dator :) 
 
Nu ska jag sova, vi hörs imorgon <3
 
 
Jag saknar dig något enormt <3
 
/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0