Sovvvaaa snaaart!

Hejsan! Ligger i sängen & lyssnar på musik, ska snart sova men ville bara checka in här en snabbis och säga godnatt & så. Så godnatt, sov gott, vi syns imorgon. pusshej. Neeeej, jag bara skämta :p
 
Tänkte på en sak dethär med bloggen, det blev en sån snabb ''flytt''. Bara så flyttade jag blogg från nattstad.se till blogg.se + att jag var med kompisar dom första dagarna = dålig uppatering. 
Jag bytte för att jag tycker att jag hade sån press med statestiken, topplistan & massa annat trams. Efter ett tag på nattstad längtade jag faktiskt tillbaka till blogg.se, jag ville blogga för att det är kul & kämpa för mina läsare.. Det kändes som om nattstad fejkade sina läsare.. på nattstad (alltså för någon dag sedan) så hade jag över 1500 läsare.. efter 2 dagar tillbaka på blogg.se har jag 300..? hmm, hur går det ihop lixom..? + att jag känner mig mer ''hemma'' på blogg.se & tryggare. Så nu känns det bra att vara tillbaka på blogg.se, blogga för att det är kul & kämpa för att ta upp bloggen till toppen för det är dit jag vill :) 
Där fick ni en liten förklaring till varför jag bytte tillbaka till blogg.se! 
 
Nu ska jag somsagt sova, imorgon är det fredddddaaaag - favvoodaaageeen! 
vi hörs <3
 
 
/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0