SVAR!

10 snabba 
häst/katt 
pizza/donken 
film/wii 
onedirection/justinbieber 
hoppning/dressyr 
skolan/jobb 
chips/godis 
säng/soffa 
kompisar/pojkvän 
jackie/candy 

älska din blogg! tack. 
 

har du några djur vilka och vad heter dom isf? 
Jag har 2 katter, laban & smulan 
 
fin blogg tack. 
 
 
Vilken skola går du på? Jag går på stora höga. 
 
Hur gamla är du?  Jag är 13. 

P:S ska följa din blogg HELA livet. Naawww, vad söt du är. 
 
 
Favorit affär? Ginatricot, missäy, svensk ridsport & hööks. 
Godaste outfiten? min pyjamas.. haha men annars mina jeans från lindex & en munkjacka typ. 
Bästa kompis? Johanna, matilda & emma
Kompis du saknar? dig.. & emma & johanna.
mobil/dator? 
Vad använder du för skor? Converse eller mina vinterskor från hööks.  
Kan du svara på dessa frågorna i en video? :D tyvärr nej. 
Vill gärna se hur du sminkar dig, kan man få en sminkvideo? nej.. jag sminkar mig helt mongo typ haha men kanske, ska tänka på det :) 

kram !! <3 kram. 
 
 
fin blogg. tack. 
Gillar du romantik? hmm.. lite. 
 
 
Hej ebba grym blogg! tack. 

Bästa vän? matilda, emma & johanna <3
vad betyder Matilda för dig? grymt mycket <3
Vad betyder Emma för dig? grymt mycket <3
Vad betyder Johanna för dig? grymt mycket <33
Varför rider inte du Jackpot längre ? För att jag är 13 år & får inte tävla honom mer. 
Vad är det för häst du ska prov rida? En welsh,  c-ponny. 
Kram! kram. 
 
 
 
vilka av dom skulle du föradra som din pojkvän? 
Harry Styles / Justin Bieber 
Louis Tomlinson / Zayn Malik 
Zac Efron / Orlando Bloom 
Taylor Lautner / Robert Pattinson 
 
 
hej. Fiin blogg. Har du pv? (pojkvän) nej. 
 
 
Super fin blogg! Bloglovin byte? :) visst, skriv en kommentar så gör vi det :) 
Kraam Sanna & Josefine, kram. 
 
 
finblogg! MÅnga gillar den ;) tack. 

Berätta om dina bästa vänner! mina vänner betyder mycket för mig men alltså, vet inte vad jag ska skriva men kan säkert skriva ett inlägg någon gång om mina vänner. 
 
 
guud, är du känd???? Du har as många kommentarer :O hahaha nej det är jag inte ;) 
 
/ebba

Kommentarer
Postat av: Skye

cool design :)
grym blogg oxå

Svar: tack din med :)
Ebba Hansen

2013-01-04 @ 00:15:32
URL: http://skyesvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0