Tjuvarnas jul!

Ligger i min säng & kollar 'tjuvarnas jul' - förra årets julkalender. Mysigt, saknar redan julkarlendern & nu får jag vänta ännu längre. Har även fixat & trixat med den nya designen & headern på den nya bloggen, har förstårs lösenordsskyddat bloggen så ingen kan kika ;) Har även kontakt med en tjej som ska fixa den finare & så sen men starlet & jag måste fotats innan! 
 
Jag kommer att börja blogga på torsdagskväll, för annars kommer jag helt plötsligt börja blogga ett 'godmorgoninlägg' på fredag innan skolan & det känns inte som någon bra start. Så på torsdag's kväll kommer det första inlägget upp, det blir väll okej? :) 
 
Vi hörs sedan, pusshej <3
 
 
Jag saknar dig min gulleplutt <3
 
/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0