Morron :@

Är inte på humör idag ska berätta , Igåår var jag i stallet direkt när jag kom hjälpte jag till att ta in hästarna och när jag gick ner tappa jag min mobil jag märkte det inte ! Kom tillbaka upp till stallet och dom skulle ha lektion så jag gick och titta !

Tycke det var långtråkigt att sitta och göra nåt med mobilen , Hittar den inte så tror att jag tappat den så jag går tillbaka där jag varit förutom (men tänkte inte hagen) så titta på vägen till manegen och i stallet men hittar den inte .

Tillslut förstår jag att jag var i hagen med hade tappat den i hagen i lera och ösregn så springen till den och såger ''Bästa väääääään '' ! hehe ...

Så mobben dampar gärnet idag så ingen ide att sms:a !

Var bara det jag ville säga :)

/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0