Bloggen startas upp på nytt .

Hej .
Bloggen var bara nere för ett tag , nu börjar jag igen .
Fast det har hänt lite saker , men bloggen kommer fortfarande handla om Mig men också om JACKPOT  :) Jackpot är min nya tävlingshäst år 2012 .
Han är en b-ponny så får bara tävla han år 2012.lite synd men jaja . jag har ett helt år att ha han och som jag kommer utvecklas .




Rider och tävlar han under 2012 .

Hur blir det då med candy ?

Hon är gammal och orkar inte tävla på höjden jag vill upp till . kommer säkert dra med henne ut till en lite tävling och hoppa en klass . nu på bohuscupen kommer hon kanske bli riden av någon lektionsbarn.vi får la se .
men hon är fortfarande mitt allt .



puss på er alla :)

/ebs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0