GRATTIS UNDERBARA SYSTER PÅ 20ÅRS DAGEN ! :D♥

Vill gratta min älskade underbara syster som fyller 20 år idag , jag älskar dig emma ♥

Mamma väckte mig och hanna lite tidigare eftersom mamma hade jobbat hela natten och ville gå och lägga sig så hon väckte hos 7  ! :)

Idag blir det skolan , slöjd bläääh gud vad jag hatar det kan jag inte få ha syslöjd ! jag gillar inte rikigt våran träslöjdslärare , så det är någ det som gör att slöjden blir tråkigt ! och vi har det typ i 1 och 20 min och jag vet inte vad jag ska göra ! :S

Ja men ska softa , sminka mig , göra ordning mitt hår och äta , jag ser ju förjävlig ut men ni kan se hur jag ser ut idag ! D:



hahah bjud !

/ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0