Hejsan.


Hejsan !
såg ni att det är ny design ? hade tråkigt igår så satte mig och gjorde en liten design !

Sitter med läxorna och pluggar inför provet på fredag , vi har  2 prov i matte och ett i historia. det är super tråkigt och har ingen lust !men har suttit i en timme nu ska vänta på att mamma och pappa kommer hem så dom kan förhöra mig !

Imorgon blir det skolan och sen till stallet , ska rida candy . vet inte riktig vad jag ska göra än men hittar säkert på något roligt att göra . vi kanske bara drar ut i skogen och busar ? :)

På lördag så blir det hoppträning för therese , det ska bli jätte kul verkligen , så ser fram emot det !



en GAMMAL bild från mig och candy sen i våras på en hoppträning ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0