Home !

Hej!
Hemma från stallet nu, hoppningen gick superbra men det var hon som bestämmde där ett tag! man annars gick det jätte bra tyckte jag .'

Therese fråga mig och johanna en sak på hoppningen om båda ville hoppa bohuscupen nästa år och båda ville det men johanna får ju inte hoppa jackpot nästa år så hon kanske skulle ta torina och hoppa ,  men johanna har precis börjat rida torina och det är ju stil i bohuscup, och jag fick välja om jag ville hoppa candy eller jackpot då , och det är ett väldigt svårt beslut för mig ! men det är lååångt kvar men therese sa att vi kanske skulle sätta oss och prata med både föreldrar och sådant :)

aja rörigt inlägg , men nu kommer gästerna ! :)

bye♥


Nyduchad och fin! :D BJUD!

/EBS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0