Jag är med och tävlar om en gästblogg hos nellieberntsson !

Ja är med och tävlar om en gästblogg hos denna tjej !



Jag läser nellies blogg för att hon är en sån sjukt stark tjej som kan stå på egna ben och hon visar vad som är rätt och fel !hon visar att hon är någon ,

:

Jag läser din blogg för du visar vad som är rätt och fel , du har hjälpt mig en massa saker genom att bara skriva ett inlägg . du är inte som alla andra du har något som ingen annan har . du är en riktigt stark människa och tar mycket skit ! Jag tycker du är riktig grym på det du gör , och sluta ALDRIG med det du gör ! du är awsome uppe på hästryggen och har kämpat imot alla motgångar och ponnymorsorna!
jag hade helt fel uppfatning på dig , jag var hemma med en kompis och vi kika in på en gammal kompis blogg som hade skrivit och länkat din blogg och så , så vi kika in på din blogg och kolla på ett videoklipp på dig och gevalia från en tävling och vi bara öhh hur rider hon men klicka bort bloggen typ direkt men sen klicka jag upp den efter bara några dagar och läste och tyckte den blev asgrym bara så ! så förlåt NELLIE  :) sedan läste vi att det var en dålig dag för er två!

Du är den ända 11åriga tjejen jag vet som ställer upp för så många , ibland får du inte det tillbaka så mycket du själv ger till några andra . du hjälper mig och dom andra läsarna och roar oss med massa roliga saker ,

jag hoppas du tog åt dig allt jag skrev , skrev det rakt ifrån hjärtat ♥

/ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0