Min åsikt !

Tänkte prata lite om ponnyakuten . Jag älskar ponnyakuten men ibland tycker jag det går lite njaaa vad ska man säga , nej men asså dom har haft typ lastningsproblem i alla delar , kan man inte lära sig från teven ? visst ibland behöver man lite hjälp men ist för att söka till ponnyakuten föra att vara med i teve , kan man inte bara hyra en tränare hem till sig ? nu är det inte så att jag bara pratar om lastningsproblemen .

Jag skulle inte säga nej om jag fick åka dit , men det känns som man söker till ponnyakuten bara för att få vara med i teve? jag kanske har helt fel ?eller vad tycker ni , det är inte så att jag inte kommer kolla på ponnyakuten längre för självklart kommer jag det :)

KOM IHÅG : MIN ÅSIKT & MINA ORD !

EBBA

Kommentarer
Postat av: kajsa

Håller med dig!

Det känns som att de flesta söker in bara för att få vara med i TV, och jag kan förstå dom som gör det för vem vill inte vara med i TV?

Men det kan ju finnas någon som behöver den platsen mer än den/de personerna.

2011-11-27 @ 12:33:48
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0