Plugg !



Hej !
Har pluggat en liten stund , mamma ska snart förhöra mig . jag fattar inte att det är skola imorgon ,lovet har gått svin fort , kunde inte lovet vart längre typ en vecka till,det skulle vart perrfa ! :)
men nej nu är det inte så utan skola imorgon !

Pappa och hans kompis håller på med badrummet , det har jag någ inte sagt men vi håller på och renoverar i badrummet , men dom är snart klara , ska ta upp upp kameran och fota så ni får lite bilder ! :) men vi är inte riktigt klara ännu men det är bara lite småfix kvar !

Detta kanske inte håller till ämnet  men är det bara jag som längtar till julen ? Jag älskar jul ,fast det är ju lite kallt att rida och vara i stallet men så är det .Tycker det är så mysigt med julen ,tycker inte ni det ?



Min första tävling med candy , det var i november 2010 ;)

men nu kommer mamma och ska förhöra mig hörs.
PUSS♥

/EBBISH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0