snabbis !

Hejsan !
var bara i stallet en snabbis idag , pappa släppte av mig och åkte och handla på city cross och jag gorde alla mina saker , tre boxar och 6 höpåsar .ylva hade redan fyllt vatten eftersom dom varna för strömavbrott så a . ringde pappa och han hade inte ens handlat klart men efter en stund kom han !

Det var en dörr som hade ramlat till stallet , candy står också längst ut vid dörren som hade ramlat men dom sätter någ upp den idag !

Min syster skulle kolla på ett schabrak till mig och en KLmössa på stockholms horse show ! älskar dig sis♥

men kommer snart tbk !



gammal bild på mig och min prinsessa men kärleken är lika stor fortfarande ♥

/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0