Sorru!

Fölåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt !
Hatar måndagar , det är ALLTID så jobbigt att stiga upp! och sen snabbt iväg till the school !
Efter skolan kom jag hem bytte kläder och drog iväg till backaplan för att shoppa lite kläder och skor!
Jag köpte en tröja, ett linne och strumpor på GT och sen köpte jag två par skor på skopunkten ! :)

Dagen har varit lite svajjig! irreterad ena stunden och glad andra stunden och nu kom surheten också , Bra där ebba !

bloggar mer sen , ska också ta kort på det jag köpt !
PUSS.



Spanien 2011 ♥

/ebs

Kommentarer
Postat av: olivia

lägg ut massa bilder från spanien, det har vi väl inte fått se? snällllla :D <333

2011-11-22 @ 15:41:53
URL: http://wearnicewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0