,

Dag 1 . några citat jag tycker om .
Dag 2 . Olika språk jag kan .

Dag 3 . om jag fick vara med Två en hel dag .
Dag 4 . 5 saker jag vill göra innan jag dör .
Dag 5 . Hur min fotografering utvecklas .
Dag 6 . hur min ridning utvecklas .
Dag 7 . om jag fick köpa vad som helst .
Dag 8 . låtar jag aldrig tröttnar på.
Dag 9 . jag genom åren .
Dag 10 . Den mysigaste sommarbilden ! :D

1 .
Min tränare , Therese josefsson !
Som också är ägare till candy och candy var hennes första ponny och hon fick henne när hon var 11 :)
Asså hon är grym hon rider och utbildar ponnysar och storhästar , hennes häst mondeo k har vart rädd för bommar efter en ridolycka han var med om ,men nu tävlar dom 1,40 eller nått sånt och tränar 1,50 i think :)
men hon är GRYM !



- Therese Josefsson och Mondeo K :D
blogg - asiwant.blogg.se

2 .
denna var lätt
Nellie berntsson !
Tycker hon är sjukt mogen för sin ålder och duktig och kämpar på bra !
duktiga ponnysar , asså hon är också helt grym ! :D



nellie berntsson :D
blogg - nellieberntsson.se :D

/ebba




Kommentarer
Postat av: kajsa

Hoppas du har haft en toppendag sötnos! :D

2011-10-13 @ 21:39:30
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0