Stallet ! :D

Hej !
Har kommit hem från stallet nu eller tandläkarn !
Gud varför ska tandläkare finnas dom är bara jobbiga !
Men stallet var ju uteritt och halloweena , vi hann rida till två hus och sen var vi tvungna att rida tillbaks !
Eftersom jag skulle till tandläkarn och emelie skulle till en kompis 5 så var vi tvungna att rida tillbaks då !
men vi fick en hel påse men jag hann inte få med mig något hem så det får jag på torsdag eller nåt !

Men jag och candy är inga hejdare på att rida ut så det var förra sommarn vi red ut förra gången !
Så hon tyckte det var lite kul hehe ... , nej men hon trippa och småhoppa lite på vägen hem igen men har lärt mig en sak med henne när man rider ut och de är att man inte ska sitta och korta upp henne då hon är pigg för då blir det bara värre !

Just nu sitter jag och kollar på ''ensam mamma söker'' !
men uppdaterar mer senare :)



/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0