Töntigt !

Många läser bloggar väll ?
Läste presic på en blogg tänker inte säga vem men usch!
JAG hatar när alla ska köpa samma saker !
Ha på dig det du vill och följ inte alla andras klädstilar !
Tycker detta är lite töntigt att man måste ha samma kläder som någon annan !
Visst kan man ha det , men ibland går det lite överstyr eller vad man säger !
Det är jätte mycket personer som har samma kläder men inte hur mycket som helst !
Jag tycker somsagt det är lite töntigt för jag kommer iaf ha min klädstil så länge jag lever! ;)
Visst jag tycker nellie berntssons klädstil e sjukt snygg men jag skulle bli en kopia av henne om jag
köpte exat likadana kläder som henne !

Kommer säkert ha påhopp på detta men det är min åsikt !

/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0