Alla läxor gjorda :)

Japp .
Har faktist glömt att säga saker här i bloggen !
typ att den 17 eller nåt så ska jag till Cran canaria :)
och idag så satt jag och kolla lite tävlingar och vet ni vad Jag är med i godiscupen , jag var reserv rätt länge men äntligen med ! :) så sjukt gött så åker och tävlar två klasser 70 och 80 cm :)

Sitter och glor TV lite :)
Imoron blir det stallet blir ett dressyrpass med lindor :)



haha ful hehe ! :)

Vill fråga er en sak !
Vad får er att stanna på denna bloggen igentligen :)?
Bilderna ? texten ? tävlingar? filmer ? ja sådant :)?

Kommentera och skriv vad ni tycker :)

Bloggar mer sen :)

xoxo ebba

Kommentarer
Postat av: ebba4e

sv: visst !

2011-09-07 @ 19:01:46
URL: http://ebbalye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0