FÖRLÅT !

FÖRLÅT !
Glömde skriva i morse att jag skulle till stallet ju ! ...
De var mitt fel skulle sgt det ...! :(

Aja skolan först sen stallet , gjorde allt typ på en halvtimme :)

Sen skulle jag hämta candy och hon kommer som vanligt lunkande till mig sötnoos ♥
Men eftersom candy INTE är min så hade dom henne på lektion idag och det tyckte varken jag elr mamma var okej!
eftersom vi betalar rätt så mke för att ha henne i månaden . och jag har henne bara liksom två dagar i veckan ungefär så aa då tycker vi att jag ska rida henne och det sa vi då nu ! :)

Men red ist då yes har inte ridit henne på ASlänge , Skönt att sitta på min prinsessa igen ♥ :D
Red henne i paddocken hur fin som helst ! :)





Älskar dig min fina vän ! ♥

Men dej med såklart det vet du ! ,



Bloggar mer sen vänner ! :D
LOVAR ! :D

/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0