Godemorgon ! :D

Hejsan och godmorgon !
Har ätit , fixat mig tatt på mig och är snart klar ! :)
Idag blir det först skola sen när jag kommer hem så blir det läxor ! :/

Här är mitt schema över veckan :

Måndag :
Skolan och slutar 15:20 sen hem och läxor !
Tisdag  : Skolan först slutar 14:20 sen klippa mig klockan 3 och sist  mördarsamtal ! :)
Onsdag : Skolan först slutar 15:20 hem vara med någon kanske :D ?
Torsdag : Skolan först slutar 14:20 sen hem och sen till stallet , candy blir det ut i skogen med och busa tror jag om vädret tilllåter :)
Fredag : Skola först slutar 14:20 sen hem och säkert vara med någon :D
Lördag : Helg ! Stallet och rida dressyr pass med lindor :d
Söndag : Helj , SLAPPA !:D

Men måste gå hejdå :D



xoxo ebba :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0