Hej och hejdå typ.

Hej och hejdå typ .
Tänker ta det lite snabbt ska sova nu ,
Dagens ridpass blev inte bomövning utan barbacka :)
I barbacka brukar man ofta slarva typ man rider inte odentligt eller så , man bara slappar och det gör faktist jag ,
men idag när jag hoppade upp kände jag direkt att detta skulle bli ett bra ridpass ♥
Och det blev det :D

När vi skulle åka hem från stallet fick vi stå i kö lååååång tid och vänta vet ni vad som hänt ?
En bil hade krockat in i en älg !
Mamma bara : Det är ju en bil som krockat med en älg ! tänk att krocka med den stora ! :/
Jag bara : NEEEEEJ ! STACKARS ÄÄÄÄÄLGGGG ://:(((

hatar när djur skadas !

men detta är lite trött inlägg !
men sov gott syns efterskolan imon ! :)



/ ebba :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0