tävlingsresultat !

Hejj nu kommer resultaten :) på morgonen så fick vi inte på henne på transporten så yes hängde med och då gick hon på

Första klassen : Hon var taggad och lugn på samma gång , hann inte rida fram utan fick gå direkt till framhoppningen!
Hon var fråmmåt och stanna inte.
Inne på bannan så var vi felfria i grunden sen i omhoppningen så gick det bra men tog lite för snäv sväng så fick ett stopp ... det var helt mitt fel !
vi skulle blivit placerade tror jag annars :)

Andra klassen : Hon var fortfarande taggad men ändå lugn  ha rida fram lungt ingen stress ... :)
Fick ett stopp på framhoppningen sen hoppa hon ...
inne på banan hoppa 1:an och 2:an och fick två stopp på 3:an sen hoppa jag 4:an och 5:an sen fick jag ett stopp på 6 :an så blev utesluten -.- synd.... :(

Men är nöjd över första rundan iaf ! :)



xoox ebba  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0