Fredag den 13:e!

Hejsan bloggen!
Överlevde Fredag den 13:e, eller jag ska inte säga något än då dagen inte är slut ennu men ska försöka överleva dom 2 sista timmarna. Ska försöka att inte proppa mig tjock på godis och dör eller något, haha :)

Varit i stallet idag ju, blev inget markarbetes-pass, Ylva frågade mig om Jag&Johanna ville ta varsin shettis och rida ''ut'', eller på våran väg fram&tillbaka.  Red en liten ponny vid namn Mulle, Han är en liten B-ponny och svart. Mulle har varit min Foderponny sedan en lång tid tillbaka, Jätte söt är han. Det var ett tag sedan man red honom så det var väldigt Mysigt ;)



Lilla Söta Mulle, Eller Mulle Mustang som dom har döpt honom till :)♥

Jackpot blev dock inte riden, tänkte ju först släpa fram några bommar och köra ett markarbetes-pass men eftersom vi skulle rida shettisar också så tänkte vi rida barbacka ist. När vi var klara med shettisarna så såg vi att Johannas pappa skulle komma om 20 min, så vi tog av Mulle&Vindruva sina saker så snabbt som möjligt och sen tog vi Jackpot&Candy i ett grimskaft och tog en Promenad inne i Manegen så dom fick röra på sig lite eftersom vi ska ha Hoppträning imorgon :)


Jag&Jackpot på råda ♥

Just nu sitter Jag&Johanna hemma hos henne och Johanna har precis skaffat Instagram på min Iphone, Så tycker ni ska vara snälla och följa henne, hon heter @Johannaalmqvist och vill ni följa mig också så heter jag @Ebbaahanseen.
Jag och Johanna ska också ta och efteranmäla till en tävling som Trollhätan har, Tror dock att det inte ligger där men det tar iaf ca 1,5 timme dit. Eftersom det inte blev någon Bohuscupen nästa helg så tar vi och efteranmäler till denna :)


Jag&Jackpot på Råda förra helgen <3

haha har skrivit på detta inlägget i snart 1 timme, haha seg som man är!
Nej nu ska Jag läsa några bloggar för kommer säkert inte få tillbaks min mobil på ett låååångt tag nu när Johanna har skaffat Instagram :)
Hörs senare!



HAHA, BJUDEEEER!
Osminkade och fiiiina ;)

/ebba




Kommentarer
Postat av: kajsa

Men åh så söt mulle är då, och det är ju Jackpot med! :D och du & johanna är med det ;)



sv: tack så jättemycket! :D <3

2012-04-13 @ 23:18:19
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0