Hej!

Hej!
Kom precis hem från skolan och så, ska snart dra på mig stallkläderna. Tar tåget till stallet idag bara för att Mamma&Pappa skulle skriva kontrakt på tomten! Detta står på schemat idag.

* Mocka, fylla maten och fylla vatten.
* Rida Jackpot
* Smörja
* Packa
* knoppa Jackpot (som jag inte kan)
* soooooova

Idag blir det la sååådär mycket uppdatering för min mobil dampar när jag ska blogga på den, men aldrig när någon kompis ska blogga, då funkar den alltid!
Damp mobil....

Vi hörs imorgon :)



/ebba

Kommentarer
Postat av: Emmy (whitesnowman)

sv;

Okej :D Jag blev nummer 18!



Ha en fortsatt super fredagskväll, kram ^^

2012-04-20 @ 20:32:42
URL: http://eeemmylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0