Hejhej!

Hejsan!
Har fortfarande lite tråkigt och vill blogga men vet inte om vad, ska försöka slänga ett bra deepshit inlägg till resan men måste bli antingen arg på något som ja vill skriva av mig eller glad så jag bara måste skriva om det, och just nu är jag bara trött och laat ;)

Kollar FB iaf och lyssnar på melodifestival-låtarna, vissa som inte kom med tycker jag endå kunde fått en extra chans, vissa är faktikst väldigt bra!
Nu kom jag på en sak som ni skulle kunna göra åt mig, vet ni vad?
Kan inte ni skriva era bloggadresser i kommentarsfältet så går jag in och kikar och vem vet kanske slänger jag in några kommentarer, tycker ni ska göra det jag gör er en tjänst och ni gör mig ;)

Hörs.



/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0