Home!

Hej!
Kom precis hem från stallet, Förlåt för att det inte blev så många inlägg när jag var borta, hade inte mobilen på hela dagen, den log bara i fickan!
Så hoppas ni förlåter mig!

Iaf så har jag gjort massor utav saker i stallet idag, jackpot har knoppats men mina snälla kompisar gjorde det för kan inte knoppa så bra. Tack! Sen har jag packat och smörjt, ridit mm.
Red inte jack så länge, red en liten stund inne och en liten stund ute :)

AHHHHH får damp, min ''F'' knapp på datorn är sönder har gått av så den sitter löst och får i inte på den igen, får värsta damp!

Förlåt för lite flummigt inlägg men är nervös, kanske kommer en videoblogg senare!
pööss

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0