Mitt skal :)

Hejsan!
Hemma från skolan för kanske 1 timme sedan, slutade tidigt. Eller ja tidigt för våra tider då vissa slutar halv 1 och halv 2 och så, men slutade klockan halv 3 :)
När jag kom hem så satte jag mig och åt lite flingor för var väldigt hungrig, sedan så kom pappa med ett paket från posten och sa att det var till mig.
I söndags så beställde jag hem 2 nya skal till min iphone4 och idag kom 1 av dom, det andra tror jag kommer imorgon, Skalet är svinsnyggt ;)

Men nu måste jag göra läxor!
puws



Snyggt, eller ? :)

/ebba

Kommentarer
Postat av: J E N N I F E R

grymt snyggt skal!



kram <3

2012-04-04 @ 21:24:55
URL: http://jenniferandlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0