Plugga, växa, plugga, växa, plugga...

Hej och FÖRLÅT för att jag inte har bloggat idag efter skola men har pluggat så är snart klar med alla läxor och så åt jag precis... Har somsagt precis ätit, vi åt grillspett och det var sviiiin gott! Ska om en stund ut och springa/gå 4 km rundan med syster, har tränat heela dagen känns det som, jag hade gympa och vi sprang nästan hela tiden då och så ska jag ut och springa snart. Jag kommer seriöst ta hand om träningen nu,Så jag blir smal till Beachen 2012!

Bloggar mera efter min springtur!:D
hörs



Fin bild från min och candys resa,
Jag älskar dig MEST fortfarande, du är fortfarande MIN i mina drömmar, det var du&jag mot världen. Det var du&jag till döden, ville ALDRIG ha någon annan, vi släppte varandras händer och greppa tag i andras händer, Men du MÅSTE vet att JAG ALLTID KOMMER ÄLSKA DIG ♥

/ebba

Kommentarer
Postat av: Elin

varför rider du inte Candy längre då ? :)

2012-04-21 @ 10:06:44
URL: http://elinklenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0