Seeeeent!

Hello, Blev en seeeen uppdatering idag menmen... Kom hem från stallet klockan 9 ungefär, Ätit och så. Jag sitter just nu i sängen och är verkligen super trött, klockan står på 04:00, Är inte så nervös men brukar vara det på morgonen när vi är påväg till tävlingsplatsen!

Red Jackpot förut, det gick Bra. Bättre än igår men inte bäst, men bra nog att få upp mitt självförtroende inför imorgon. Han var fin, red somvanligt, mycket skänkelvikningar och mycket halter, tyckte det gick jätte bra :)

Nu MÅSTE jag soova annars orkar jag inte upp imorgon, ett lycka till imorgon? Och vet ni en annan grej? Min mamma fyller år imorgon, ett grattis vill hon nog ha? :D

Kör på mobilblogg imorgon!
rida för vinst, byyye !



Godnatt/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0