Slänger in en liten hälsning!

Heeeeej!
Sitter hemma hos min kusin och vi ska snart gå och lägga oss och kolla på en film, Tintins Äventyr! Har aldrig sätt den, har ni det? tycker ni isåfall den är bra? :)

Imorgon blir det skolan, INGA jobbiga lektioner, eller juste vi har prov och så ska några tjejer vaccinera oss mot Livmorderhals cancer, tror jag den heter :)
Efter skolan ska jag vara med några kompisar, Några underbara vänner som jag diggar stenhårt, haha :)

Förresten imorgon får jag sovmorgon eftersom jag sover hos min kusin så åker han ju bil och då går jag upp senare. YEAH! :D


INGEN BILD!

/ebba


Kommentarer
Postat av: william

säg till om filmen är bra, vad sugen på att se den:D



SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Blir så Glad:3

Och säg gärna vad du tycker om "Rapunzel's Sminkning" som jag har tagit bild på:D

2012-04-24 @ 22:58:22
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0