Sleep

Hej!
Var ute och spela lite badminton med min syster, sedan gick vi in och åt grillat. AS gott, proppade i mig mat bara för att jag var så hungrig så trodde jag skulle dö efteråt!
Efter maten så spelade alla i familjen Alfapet och dom kör det fortfarande där nere. Gick upp för orkade inte spela mer, är galet trött så ska bädda ner mig i sängen och tagga till imorgon.

Imorgon blir det tävling, är verkligen super taggad men är galet nervös, Johanna har ju tävlat jack innan och den ända ritten jag tänker på när dom har hoppat oftast när jag hoppar är denhär :


Men jag ska försöka tänka positivt!

Men nu måste jag verkligen sova, hörs imorgon klockan 7 :)

/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0