Sova .

Hej!
Ska snart gå och lägga mig, upp till SISTA skoldagen imorgon sedan är det LOOOOOOV!
Det är värsta skönt, slappa en heeeeeel vecka. Haha nej men bara ha dett roligt med vänner och sova hur länge man vill och vara i stallet till sent :)
Jaja, innan lovet kan börja så blir det skolan. Har prov på dom 75 orden som jag pluggat på hela dagen. Dom är grymt svåra, T.ex vet ni vad UTOPI är?
Det är typ 75 st sådana ord som vi har på prov imorgon! Jobbigt värre, men haha vet ni vad utopi är?, Klura på den ni, kommentera och så får jag se om ni kan de, Annars tror jag inte på er ;)
Haha, förlåt för flummigt inlägg men är bara så sjukt trött så nu ska jag lägga mig i sängen och nana, hör imorgon Bitche's ♥
Söööööv gött!
I ♥ Hello kitty
XOXO ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0