Sry, FÖRLÅT!

Hejsan!
Förlåt, Förlåt, Förlåt, Förlåt, Förlåt, Förlåt.
Igår så åkte jag och Johanna till stallet klockan halv 4, var där till halv 9 och sedan åkte vi hem till Emelie(en i stallet). Vi hade en lite ''tjejkväll'', så vi sov där och idag åkte vi till stallet med. Jag har inte heller haft täckning på mobilen under hela dagen igår och idag, så har inte kunnat blogga på något sätt :/

Igår iaf i stallet så red Jag, Johanna och Emelie ut, jag var typ aaaas grinig bara för att dom typ hitta ''nya'' vägar så red in i massa träd, men det var la en ''Mysig'' uteritt. Red ut i 2 timmar, bra träning för hästarna och så, dom har ju endå bara gått hemma i ett ridhus hela vintern. Så nu passade vi på, vi red ner till Älven och in i skogen galopperade i galoppbackarna, så det var faktiskt ganska mysigt endå :)

Idag så red Jag&Johanna ute med, fast inte ''uteritt'' utan mer på lite på en äng och skritta en stund och pratade och hade det mysigt. Red mest på en liten väg fram och tillbaka och upp för en backe :)
Så hästarna har fått vart några ''Skogsmullar'' nu, haha nej men det är bara bra för dom att komma ut, dom gillar det lika mycket som vi tror jag ;)



Lille Jackpot ♥

Johanna ska sova här en natt till och imorgon ska jag följa med henne hem och sova där. Haha det är ganska kul för när vi väl börjar vara med varandra så är vi med varandra en hel vecka haha skojjit, Om ni har missat det ska Johanna följa med mig till Portugal :)
Det ska verkligen bli sjuuuuuukt kul, sola&bada i pinakolada, HAHA säger man så? XD



Jag& Johanna för ett tag sedan ♥

Nu ska jag och Johanna gå och lägga oss och kolla på en film för Både jag och Johanna är suuuuper trötta, så vi hörs imorgon, Puss ;)

/ebba



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0