Update!

Hej!
Sitter hemma och är svin trött, Precis kollat på ponnyakuten typ.
Dagen har vart ASgrym och det har verkligen gått superdupermega bra. Hoppade ju 2 klasser, 60-70. På framridningen kändes han hur fin ut som helst och han var väldigt pigg så lät han sköta det mesta själv och inte lägga mig i, På banan var han sähääääär fin och hoppade allt, vi var felfria och fick rosett=ASnöjd!
Andra klassen på framhoppningen så var han jätte pigg och hindrena var låg på ungefär på 80cm(inte det jag skulle hoppa) så hoppade räcket och det gick jätte bra och sen kom jag på oxern och då fick jag inte fram han tillräckligt så han ''snubblade'' typ på hindret så hinderstöden och allt rasa och jag hamnade på halsen men kom upp igen, sedan så tog jag det en gång till och hände samma sak igen, min syster hämta Therese och hon sengte och hoppa igen och då gick det grymt!
Banan var svår men kom ihåg den och så, tog inte så snäva svängar men ville ha en nolla!
Hade jag dock varit lite snabbare så hade jag blivit placerad för den sista ryttaren puttade ner mig så hamnade 1 utanför placering=NÖJD!
Är verkligen skitnöjd med dagen och hoppas det blir någonting liknande igen :)

Men nu ska jag ta det lugnt, bloggar senare :)



FinFin rosett hängde med hem ♥

/ebba


Kommentarer
Postat av: emma

Sv. visst!

2012-04-08 @ 22:09:19
URL: http://eemmao.webblogg.se/
Postat av: emma

eller jag följer redan dig! ;)

2012-04-08 @ 22:09:39
URL: http://eemmao.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0