Hemma och är fullproppad med mat :)

Kom hem för en stund sen och har precis ätit nu.
Var i stallet förut somsagt, mockade, fyllde höpåsar och fyllde vattnet. Gjorde aldrig någonting med Jackpot så det får la blir någonting imorgon då, Jag och johanna funderar på att ta ut hästarna till ängen.

Gillade ni förresten Deepshit inlägget förut? Det kommer ett till men det kommer nästa vecka för det är jag inte riktigt klar med ännu :)

Nu ska jag mysa med Johanna och njuta av de 4 sista lediga dagarna innan skolan börjar igen-.-!




Nästa helg är det Göteborgs horse show, ska gå på lördag och söndag, ser man några bloggläsare där då? Eller kanske träffar jag några på Linn olssons Ridsports Event? Ja det får vi la hoppas:)
/ebba

Kommentarer
Postat av: Amanda - en satsande dressyrryttare

Älskar din header ! Bloglovinbyte ? :D

2012-02-16 @ 22:10:31
URL: http://perfectpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0